De Grote NSV Reünie 2018

Hotel Rozenhof
Nijmeegsebaan - Nijmegen
Zaterdag 3 november 2018

Wederom een gezellige reünie met zo'n zestig deelnemers met o.a. oud-leerling en tekendocent Jan Boekhoorn.

René Martens

Enkele sfeerbeelden
Meer dan 100 oude foto's en een speciaal optreden van Cute-Eyes.

De foto's
Er zijn meer foto's beschikbaar. Een Email naar de redactie is voldoende.

De Downloads
Alle bestanden zijn te down-loaden in PDF formaat. Klik daarvoor op de titel hieronder.
- Alle NSV Reünies
- De reünie 2018 foto samenvatting
- Alle foto's op Google

De Derde Grote NSV Reünie 2018
Zaterdag 3 november 2018 was onze derde grote reünie in hotel Rozenhof aan de Nijmeegsebaan in de Heilige Landstichting. Bijzonder dit jaar was de opkomst met zo’n 60 deelnemers met dit jaar het gehele NSV-archief van Piet Lemmers met meer dan 300 foto’s vanaf 1908, een geweldige terugblik in het NSV verleden.

Nu is het de wens om de namen van opa/oma’s of ouders terug te vinden. Laat ons dus weten als u gezichten herkent.

Doordat het NSV-archief nu zo rijk aanwezig is wordt de komende maanden al het materiaal met meer dan 600 foto’s verwerkt in het Grote NSV Geschiedenis Boek van een inmiddels 110 jaar oude school gestart in 1908.

Wij zoeken nog uw reactie
Veel oud-leerlingen hebben hun eigen verleden en ervaringen reeds aangereikt. Graag ontvangen wij nog uw eigen verhaal over uw oude buurt, vrienden, studie, werk etc. Heeft u nog meer foto’s laat het ons dan weten.
Zie link voor alle
verhalen.

De nieuwe NSV website

Zodra wij met deze nieuwe website klaar zijn wordt dit archief overgedragen aan het Nijmeegs Archief.

De deelnemers
Andrea Alders, Hetty van Amerongen, Mia Berfelo, Jan Boekhoorn, Riet Bos, Theo Burki, Bob & Marloes Companjen, Lianne Ditsel, Loes Duifhuizen, Pim van Duuren, Olga van Eck, Wim Everraert, Lous en Paul ’s Graeuwen, Hans & Jan & Marloes Goemans, Annette Heijnen, Yvonne Heijnen, Helene Hendriks, Sylvia Hendriksen, André & Ingrid & Yvonne & René & Richard & Sylvia Hoegen, Ingrid Hoffmann, Dorothea Huisman, Esther Janssen, Irma Kors, Jules Langenhuysen, Delia & René Martens, Wout(er) Middleton, Rob Papendorp, Marijke Roy van Zuiderwijn, Don Santcroos, Hanny Schiffer, Ben & Herman van der Sloot, Harm & Paul Stumpel, Anjo Tangerink, Leen Verburgh, René Verheijen, Ans Vermeulen, John Verwaayen, Els Verwoert, Dick van de Vooren, Marianne van der Wulp, Karel van der Zand, Eric Zwart, Hans Zweers.