De Grote NSV Reünie 2014

Sionsweg - Nijmegen
Zaterdag 8 november 2014

René Martens & Hans Schoppert
Namens het team willen wij iedereen bedanken voor alle reacties en bijdragen. Organisatie: Jasmijn Awater, Riet Bos, Geerlia Fluit, Delia & René Martens, Lia & Hans Schoppert.

Fotoboek & Video
Met dank aan Geerlia Fluit (foto's) en Hans van Diest (4VIDEO) zijn deze op CD/DVD beschikbaar.
Daarnaast is er een speciaal fotoboek gemaakt en ook deze opmaak is op aanvraag beschikkbaar.
Bel of mail dan even naar de redactie.
- Zie film op Google-Youtube

De Downloads
Alle bestanden zijn te down-loaden in PDF formaat. Klik daarvoor op de titel hieronder.
- Zie de foto's op Google
- Alle NSV Reünies

Een terugblik
Wij kunnen met zijn allen terugkijken op een geslaagde NSV reünie 2014. Top alle spontane reacties en schouderklopjes, het was de moeite waard zoveel energie te steken in de organisatie ervan. Met zo'n 110 deelnemers was het een geweldig leuke ervaring, oude verhalen ophalen of even ontspannen met één van de oude spellen zoals de super grootte sjoelbak.

Top was de komst van oud leraren: Jan Boekhoorn, Fons Bouwman & Steffie de Jong.

De Hanzenkampers
De Hazenkamp wijk bestond in 2016 100 jaar waar veel kinderen naar de NSV-2 school gingen aan de Lamastraat en later naar de MULO. Wij zijn nog steeds bezig om alle straten en haar bewoners van destijds in beeld te brengen. Heeft u nog leuke verhalen en/of foto’s en de sportverenigingen van destijds, dan ontvangen wij graag uw reactie. Onze voortgang kunt u per straat lezen op onze website:
www.genealogie-rene-martens.nl onder menu Hazenkamp 100 jaar.

De combinatie reunie 2014 met de NSV & Hazenkamp was slechts eenmalig.

De deelnemers
Sylvia Bowen-Aalbers, Pim Aalbers, Jacques Ahlrichs, Jasmijn Awater, Ellen Berends, Jan Bergakker, Riet van den Bergh, Wilma van de Bergh, Gees Berkhof, Jan Boekhoorn, Rinske de Boer, Marianne de Boer, Donald Bolten, Wim Bongers, Riet Bos, Rob Bos, Wilma Bos, Fons Bouman, Fred van Breukelen, Willem van Breukelen, Yvonne Brouwers, Dick van Bruchem, Theo Burki, Monique Dammers, René Dekker, Hans van Diest, Marjan Donker, Albert van Dorland, Corrie van Drumpt, Dick van Drumpt, Forrest Emmerzaal, Hans van Etteger, Pim Felen, Geerlia Fluit, Han Geertsen, Els Glazer, Mienk Graatsma, Lous ’s Graeuwen, Paul ’s Graeuwen, Joop Grotens, Betty de Haan, Rob de Haas, Hans van Halen, Nanda Ham, Yvonne Heijnen, Ingrid Hoffmann, Niels van Hoorn, Marianne Houtriet, Josien Janssen, Steffie de Jong, Bregina Kersten, Carla Klaassen, Ieneke Koelman, Dick Konijnenberg, Mark Koning, Loes Kronenberg, Willy Kuiper de Wit, Kees Kuit, Ton Lange, Jules Langenhuysen, Karel van Liefland, Anita van Liefland, Hans van Lith, Barbara van der Starre, Nol van Mansum, Delia Martens, René Martens, Machteld Meij, Gerda Michels, Mieke Overeem, Rob Papendorp, Hetty Pels, Hans van Emden, Adry Peters, Hanny Peters, Rob Peters, John Pollaert, Jan Rattink, Pleun Reedijk, Paul van Roessel,  Ineke Roseboom, Marleen Roseboom, Ellen Rovers, Just Ruis, Fred Saedt, Hans Schoppert, Lia Schoppert, Egbert Sloet  van Oldruitenborgh, Henk Span, Lenie Speerstra, Barbara van der Starre, Jally Stein, Mariëtte Stroeve, Ans Sutmuller, Theo (Boy) Sutmuller, Mary Sutmuller, Anjo Tangerink, Marian Tolk, Yvonne Verhallen, Dick Verkroost, René Verplanke, John Verwayen, Dick van de Vooren, Karin Vriens, Margot van Wamel, Wouter de Wijn, Sandra Willemse, Peter Zeeman, Betsy Zeitsen, Joop Zwiers.

Orkest Netternoast

In 2014 werd de dag af en toe opgeschut met de muzikale omlijsting verzorgd door het Nijmeegse dweilorkest Netternaost met 60 en 70er jaren repertoire, met natuurlijk ook oud-NSVers. Met dank aan Paul van Roessel voor deze bijdrage.