De Super Grote NSV Reünie 1982

Zaterdag 29 oktober 1982

De Organisatie
Piet Lemmers

Piet, destijds juwelier aan de Willemsweg, heeft ten behoeve van deze reünie een geweldig archief opgebouwd met de leerlingen en foto's van 1920 tot circa 1950. Dit archief heeft hij nu overgedragen aan de NSV redactie.
Dit was anno 2018-2019 aanleiding om het Grote NSV Geschiedenis Boek versie-1 te realiseren met een terugblik vanaf 1888.

De Foto's
Er zijn meerdere reünie foto's beschikbaar. Neem daarvoor contact op met de redactie.
- Zie alle foto's op Google

De Downloads
Alle bestanden zijn te down-loaden in PDF formaat. Klik daarvoor op de titel hieronder.
- Alle NSV Reünies

Een unieke Reünie
Op 29 oktober 1982 organiseerde Piet Lemmers een grote reünie in de Vereniging met heel veel deelnemers.
Dan breng je natuurlijk ook nog even een bezoek aan je voormalige school aan de Driehuizerweg 45.

Later is er blijkt uit de verhalen nog een grote reünie te zijn geweest maar daarover ontbreekt nog alle informatie. Heeft u wel informatie, dan graag een berichtje naar de redactie.

De deelnemers
Wie waren er o.a. bij: Corry Abbink, Carry Bakker, Rob & Sylvia van de Berg, Hanneke van Bockel, Monika de Boer, Corry & Dick van Drumpt, José Coljee, Janneke Duker, Renate Ebben, Peter Erwig, Paul Hartmans, Ans Hofstra, Elly Janssen, Frans Kievits, Mathilde Klein, Eduard Kleinjan, Ben van Loef, Jan Pasman, Hans Pruisen, Ankie Rodenburg, Loes Sellink, Mia Sewalt, Ben van der Sloot, Carla Verheijen, José Vermeulen, Marjan de Wijn.

Wie herkent nog ouders, opa of oma? laat het ons dan weten: nsv.redactie@outlook.com.